La cuina de pagès
Receptes tradicionals del món rural
Jaume Fàbrega
16,00€
En estoc (es poden reservar)
Aquest llibre és el primer en què, de forma explícita, es reivindica la cuina de les dones de pagès, sovint acompanyades per altres col·lectius del món rural, com els caçadors, els pastors, els carboners, els bosquetans i els hortolans.
Les receptes són plats amb gust de terra perquè surten de la terra, i sovint de les necessitats del treball, amb tot el sabor d’una cuina a vegades ancestral i sempre apassionant.
Al món pagès, la vida sempre girava a l’entorn de la cuina, on permanentment, hivern i estiu, hi havia encès el foc a terra, que servia per escalfar-se o bé cuinar i prendre’n el caliu per posar als fogons encastats. Es menjava a la gran taula de fusta, amb el seu calaix per al pa i el porró sempre a punt per als de la casa i els passavolants, com a signe d’hospitalitat.
Subtítol | Receptes tradicionals del món rural |
---|---|
Autor | Jaume Fàbrega |
Editorial | Farell editors |
Idioma | Català |
ISBN | 9788492811557 |
Número de pàgines | 128 pàgines |
Nom de la col·lecció | Rebost i cuina |
Número de col·lecció | 9 |
Pes | 0,325 kg |
---|---|
Dimensions | 23 × 14,50 × 1 cm |
També et recomanem...
-
Licors tradicionals, aiguardents i vins generosos
Anna Figueras Torruella i M. Teresa Castelló Bou
Llibre nou 17,00€