Mostrar tots

Manual fàcil per fer ratafia i altres licors casolans

Meritxell Palmada

Llibre nou

16,00

Sense estoc (enviament en uns dies)

SKU: 9788494504198 Categories: , ,
La ratafia és un dels licors que s’ha fet a moltes cases de Catalunya des de temps antic. Però no és l’únic licor casolà perquè també es fan licors com la granadina, el vi de nous, l’aiguanaf, el licor de codony o el de menta. També els trobareu en aquest Manual. Hi ha moltes maneres diferents de fer tots aquests licors. El resultat canvia segons les receptes que es segueixen, segons els costums de cada zona i també segons qui els fa. Són, per tant, receptes vives i no mortes, variades i no úniques. És per això que el gust, el color i la dolçor de cada ratafia depenen del que s’hi posi o de la quantitat que s’hi posi, però també de qui els faci.
Si ja feu, doncs, ratafia, aquest Manual us pot ajudar a descobrir plantes que encara no utilitzeu i us pot ajudar a conèixer noves maneres de fer-ne o de millorar-ho. Hi trobareu la vella saviesa d’aquells que han ensenyat a fer ratafia o qualsevol d’aquests altres licors molt abans que vosaltres. I també hi trobareu una bona excusa per voltar pel nostre país i poder conèixer gent que comparteix la vostra afició i la vostra satisfacció de contribuir a què continuï.
Autor Meritxell Palmada
Editorial Edicions Sidillà
Idioma Català
ISBN 9788494504198
Número de pàgines 192 pàgines
Any de la primera edició 2017
Pes 0,360 kg
Dimensions 16 × 16 × 1,50 cm

També et recomanem...

Manual fàcil per fer ratafia i altres licors casolans
Sí, com totes les webs utilitzem "cookies". No ens interessa fer seguiment de ningú, són per millorar l'experiència, per exemple perquè la propera vegada que accedeixis a la llibreria online es conservin a la cistella els mateixos llibres que l'última vegada.
Política de privacitat