Mostrar tots

Ta-Taat Pollet

Camilla Reid, Ingela Arrhenius

Llibre nou

8,95

En estoc (es poden reservar)

SKU: 9788413890777 Categories: , , Etiqueta:

Un llibre sorpresa per als bebès que comencen a descobrir el món.

Connectar amb les cares i jugar al tat és un dels primers jocs de qualsevol criatura. Per això els més petits adoraran aquest llibre interactiu per a bebès i voldran llegir-lo una vegada i una altra, al principi acompanyats i després de manera autònoma.

Aquest llibre inclou diferents mecanismes per a estirar i desplaçar i així descobrir els personatges i objectes que s’amaguen, com una eruga molt elegant, tres aneguets que segueixen a la seva mare, un paraigua multicolor, unes flors primaverals i… moltes altres sorpreses!

Conté 10 mecanismes hiperfàcils d’utilitzar de manera que les petites mans puguin girar, moure i fer lliscar les solapes i les llengüetes i fer aparèixer divertits personatges. A més a més, els mecanismes es troben a totes les pàgines i permeten desenvolupar les dues lateralitats. Al final del llibre hi trobaran un mirall per mirar-se i sorprendre’s.

Els acabats són de primeríssima qualitat i el format en cartró resistent és ideal perquè els nadons el manipulin com prefereixin i gaudeixin de les primeres experiències amb el format llibre.

Les il·lustracions de la prestigiosa artista sueca Ingela P Arrhenius li aporten un valor afegit que el fa irresistible.

Recomanat a partir de 6 mesos.

AutorsCamilla Reid i Ingela Arrhenius
Editorial Estrella Polar
Idioma Català
ISBN 9788413890777
Pes 0,280 kg
Dimensions 18 × 18 × 2 cm
Aquest lloc web utilitza cookies i sol·licita acceptació per millorar l'experiència de navegació.