Mostrar tots

Tònic regenerador bio

25,00

En estoc

SKU: 736211011916 Categoria: Etiquetes:

100% Natural i Bio

Tónic especialment formulat per a  la pell madura.

Amb principis actius de flors com la jara, que ofereix un cuidado i protecció antioxidant intens. Tonifica, refresca i restaura el PH de la pell, regenera la dermis i disminueix les arrugues. Sense alcohol.

Es el complement perfecte per a la teva rutina de bellessa de pell madura, junt amb el Sèrum facial regenerador i reafirmant, o l’oli de rosa mosqueta si la teva pell es sensible.

Envas de vidre de 100 ml.

No es recomana per a pells molt sensibles.

Remenar abans de fer servir (fins que las dues fases es barregin). Aplicar generosament per tota la cara i coll, després de la loció netejadora bio (si portes maquillatge) o la mousse de sabó bio. Després aplicar el sèrum facial regenerador bio.

 

INGREDIENTS (INCI):

Rosa damascena (rosa de damasco / damask rose) flower water *, Cistus ladaniferus (jara / rockrose) water*, Rosa moschata (rosa mosqueta / rosehip) seed oil*, Olea europaea (oliva virgen extra / olive extra virgin)  fruit oil*.  * de cultivo ecológico (100% ingredientes). Contiene: citronellol**, geraniol**. **naturalmente presentes en los aceites esenciales.

Producte ecològic certificat. Olis 100% vegetals de pressió en fred. 0% conservantes. Sensen gluten. Apte per a vegans.

ISBN 736211011916
Pes 0,300 kg
Dimensions 15 × 5 × 6 cm

També et recomanem...

Tònic regenerador bio
Sí, com totes les webs utilitzem "cookies". No ens interessa fer seguiment de ningú, són per millorar l'experiència, per exemple perquè la propera vegada que accedeixis a la llibreria online es conservin a la cistella els mateixos llibres que l'última vegada.
Política de privacitat